Regulamin sklepu
§ 1 Informacje podstawowe
- Sklep Internetowy hhstore.com.pl (w Regulaminie określany jako „Sklep”) umożliwia Państwu dokonywanie zakupów na odległość przy użyciu sieci Internetowej, na zasadach przedstawionych w niniejszym Regulaminie.
- Sklep stanowi własność i jest prowadzony przez: Healthy Highland Store Adam Łukiewski, ul. Dworcowa 55, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-248-02-32; REGON: 389103738, tel. +48 694 799 814 (w Regulaminie określany jako „Sprzedawca”)
- Produkty dostępne w Sklepie opisane są na stronach. Podane ceny wszystkich produktów są cenami brutto, a opłaty za dostawę podane będą osobno, zgodnie z wybraną opcją przez Klienta, chyba, że z uwagi na wartość zamówienia, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
- Produkty, które znajdują się aktualnie na stanie, są oznaczone jako dostępne i gotowe do realizacji zgodnie z Regulaminem.
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć zakupione produkty w stanie bez wad. Oferowane Państwu przedmioty są nowe oraz oryginalnie zapakowane.
- Kontakt ze Sklepem i Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:
- poczty tradycyjnej,
- poczty e-mail: biuro@hhstore.com.pl
- pod nr tel.: (+48) 694 799 814
- „Konsument” to osoba fizyczna, która zawarła ze Sprzedawcą umowę sprzedaży.
§ 2 Zasady korzystania ze sklepu hhstore.com.pl
- Korzystając ze Sklepu każdy Klient jest zobowiązany do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści mówiącej o przemocy, zniesławianiu czy też naruszaniu dóbr osobistych i praw osób trzecich,
- niezakłócania funkcjonowania Sklepu,
- nierozsyłania lub nieumieszczania w ramach Sklepu informacji typu spam,
- korzystania ze Sklepu w zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP,
- korzystania ze Sklepu zgodnie z Regulaminem a także z zasad korzystania z sieci Internet.
§ 3 Zamówienia
- W celu złożenia zamówienia należy posiadać konto e-mail oraz włączyć w przeglądarce funkcję akceptowania plików cookies (funkcjonalnych),
- Składanie zamówienia odbywa się poprzez dokonanie następujących czynności:
- wybór produktów oraz dodanie do koszyka,
- przejście na stronę zamówienia, oznaczoną ikoną koszyka,
- wybór rodzaju zakupów poprzez rejestrację własnego konta lub zamówienie bez rejestracji,
- wybór formy dostawy,
- potwierdzenie zapoznania się z treścią i akceptacji Regulaminu,
- wybór metody płatności,
- potwierdzenie złożenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
- W przypadku podania nieprawidłowych danych, Sklep skontaktuję się z Państwem za pośrednictwem poczty e-mail albo telefonicznie w celu ich aktualizacji,
- W przypadku płatności przelewem w systemie Przelewy24 zostaną Państwo przekierowani na właściwą stronę internetową w celu jej dokonania bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
§ 4 Rabaty
- Z rabatów mogą korzystać tylko zarejestrowani Klienci Sklepu.
- Kupony rabatowe można wykorzystać wpisując w odpowiednie pole na etapie składania zamówienia. Kod na danym koncie można wykorzystać tylko raz,
- Promocje i kody rabatowe nie łączą się.
§ 5 Płatności
- W celu realizacji zamówienia, można skorzystać z następujących metod płatności:
- przelew na konto bankowe na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A., nr konta: 74 1090 1069 0000 0001 4817 8890
- zapłaty z wykorzystaniem systemu Przelewy24,
- zapłaty z wykorzystaniem kart płatniczych VISA i MASTERCARD,
- zapłaty gotówką za przesyłkę pobraniową.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kancelarska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ 6 Dostawa i odbiór
- W przypadku wyboru płatności przelewem, zamówione produkty zostaną wysłane w ciągu 24h (podany czas dotyczy dni roboczych) od momentu otrzymania zapłaty.
- W przypadku wyboru przesyłki za pobraniem zostanie ona wysłana w ciągu 24h (podany czas dotyczy dni roboczych) od dnia przesłania wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
- Koszt przesyłki jest każdorazowo podawany przed złożeniem zamówienia i nie zawiera żadnych dodatkowych opłat.
- Sprzedawca informuje na stronach Sklepu o kwocie zakupów, której przekroczenie jest nagradzane darmową dostawą. W takim przypadku jej koszt w całości ponosi Sprzedawca.
- Jeżeli dany produkt zakupiony przez Klienta, zostanie przesłany przez Sprzedawcę, to niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty albo uszkodzenia przechodzi na Klienta dopiero z chwilą jego wydania. Jednakże w sytuacji, gdy Klient zażyczy sobie skorzystać z usług innego przewoźnika, niż oferuje to Sprzedawca, przez wydanie przedmiotu rozumie się już jego powierzenie temu przewoźnikowi.
- Do zakupionych produktów każdorazowo dołączane jest potwierdzenie zakupu.
§ 7 Reklamacje
- Jeżeli według Państwa nabyty przedmiot jest wadliwy możecie Państwo skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, zgodnie z treścią aktualnie obowiązujących przepisów polskiego prawa.
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną z dołączoną dokumentacją zdjęciową i opisem uszkodzonego produktu.
- Jeżeli wadliwy produkt nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość zażądania od Sprzedawcy:
- naprawy lub wymiany na nowy,
- obniżenia ceny (w proporcji odpowiedniej do utraty wartości),
- odstąpienia od umowy (o ile wada jest istotna),
- na zasadach ustalonych aktualnie obowiązującymi przepisami polskiego Kodeksu Cywilnego
- Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymacie Państwo niezwłocznie. Brak ustosunkowania się do Państwa reklamacji jako Konsumenta w terminie 14 dni jest równoznaczny z uznaniem wyrażonego żądania za uzasadnione.
- Naprawy oraz wymiany będą dokonywane niezwłocznie, tak aby nie spowodować po Państwa stronie nadmiernych niedogodności.
- W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, jej koszt ponosi Sprzedawca, który może Państwa poprosić o okazanie potwierdzenia zapłaty za przesyłkę.
§ 8 Odstąpienie od umowy
- Jeżeli dany produkt został nabyty przez Klienta Sklepu, istnieje możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zakupu zgodnie z ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możecie Państwo złożyć przy wykorzystaniu formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik do Regulaminu, co jednak nie jest obowiązkowe. Do pobrania
- Prawo do odstąpienia nie przysługuje w stosunku do przedmiotów, które dostarczamy Państwu w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Przedmiotem takim jest w szczególności kawa i herbata w każdej formie w jakiej jest oferowana do sprzedaży przez Sklep.
- W przypadku odstąpienia od w/w umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od w/w umowy.
§ 9 Wykorzystanie danych osobowych
- Dokonując zakupów w Sklepie hhstore.com.pl wyrażając Państwo zgodę, że podane dane wymagane w formularzu założenia konta użytkownika albo w formularzu zamówienia będą wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu ewidencji sprzedaży oraz realizacji zamówień. Państwa dane mogę być również przekazywane podmiotom świadczącym usługi transportowe w celu dostawy zakupionych przedmiotów.
- W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach w ofercie Sklepu oraz na otrzymywanie ofert od partnerów Sklepu, informacje takie będą przekazywane na podany przez Państwa adres w formie wiadomości e-mail. Udzielona zgoda może zostać przez Państwa w każdym czasie cofnięta.
- W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep może przesłać na zarejestrowany adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety satysfakcji klienta, która będzie służyć w zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący nie ma obowiązku wypełniać przesłanej ankiety.
- W każdym czasie macie Państwo prawo do wglądu, poprawienia, zaktualizowania lub skasowania swoich danych korzystając z opcji dostępnych na koncie użytkownika lub kontaktując się ze Sprzedawcą.
§ 10 Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów
- Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych albo miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Jako konsumenci posiadacie Państwo m. in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu.
§ 11 Ogólne warunki gwarancji
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- W przypadku niektórych produktów, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest wskazywana na podstronie Sklepu z danym produktem.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
§ 12 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez Sąd Rejonowy w Inowrocławiu, w zależności od przedmiotu sporu i zgodnie z przepisami o właściwości rzeczowej oraz funkcjonalnej,
- Zgłoś błędne dane produktu
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wszystkie dane i opisy produktów były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że wszystkie publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec sklepu!
Jeżeli został znaleziony błąd, prosimy o zgłoszenie go poprzez formularz kontaktowy abyśmy mogli nanieść odpowiednie poprawki!